Avatar billede splendid Nybegynder
05. januar 2000 - 00:48 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Til admin - en opsamling!!!

Hvorfor laves der ikke en opsamling/database over alle de besvarede spørgsmål, så man kan trække på noget af al den viden der nu ligger herinde????
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 01:27 #1
godt forslag. Så skulle man sørge for en seperat søgefunktion til netop dette "arkiv".
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. januar 2000 - 01:33 #2
right on...

men hvem skal administrere "rigtige" infos fra fake svar? Det kræver jo en hel stab at rydde ud i det...
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 03:29 #3
det kan være at esben vil??
han har rimelig tjek på eksperten!
-men på den anden side, der er mange kategorier.
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. januar 2000 - 07:29 #4
Det du taler om kommer jo til at tage laaaaang tid! Men selvfølgelig, jeg ville da godt være med til sådan en oprydning, måske ikke som et fast job, men en time eller to hver aften.
Avatar billede hobbez Nybegynder
05. januar 2000 - 10:15 #5
Er det ikke nok med søgefunktionaliteten?

/Rob
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. januar 2000 - 10:20 #6
Løsningen vil evt. være en form for FAQ.

Jeg vil gerne ligge både Serverplads samt mySQL til, hvis nogle er med på idéen. Men jeg vil gerne holde det på engelsk.

Således kan vi trække de brugbare informationer / eksempler ud fra denne (og evt. andre) sites.

Jeg har 500 MB at give af samt ubegrænset trafik. Serveren er i USA og har endnu ikke voldt mig problemer.

Skriv en email til mig, så kan det være vi finder ud af en rimelig løsning ;o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 14:30 #7
stroehm>> er det mig du snakker om? nej jeg har sgu ikke tid til at administrere her inde...

men det lyder da som en meget god ide... og desuden tror jeg ikke der er ret mange fake spm tilbage, admin plejer at slette dem.

når jeg ser et spm der er fake, så bruger jeg Tip En Ven tingen til at sende det til admin, og det er andre da velkomne til også at gøre og så lige skrive en kommentar i spørgsmålet om at de har sendt den til admin
Avatar billede stroehm Nybegynder
05. januar 2000 - 16:25 #8
>>CyberEsben
Øv - jeg mener ellers at du har den rigtige indstilling og erfaring her på eksperten til det!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. januar 2000 - 18:58 #9
måske men der er andet i mit liv som jeg prioriterer højere end at sidde her inde hele dagen

jeg synes i hvert fald at systemet er for besværligt og langsommeligt at bruge indtil videre... så det har jeg ikke tid til
Avatar billede splendid Nybegynder
26. januar 2000 - 08:18 #10
For at dette ikke skal stå og fylde op vil jeg nu lukke
Tak for jeres deltagelse - synd at der ikke kan findes en løsning på dette der er så meget viden der går tabt!!!!
Håber I vel svarer ligeså meget hvis jeg en dag kommer i bekneb
Splendid