Avatar billede luigi Nybegynder
18. november 2010 - 19:19 Der er 1 kommentar

Timecapsule - Opsætning

Hej.

Jeg har netop købt min timecapsule og fået den op at køre på hjemmenetværket.

Men jeg kan ikke finde ud af tilslutte min Popcorn Hour.

På min gamle d-link 655 kunne jeg give min popcorn en bestemt ip adresse og tilsvarende i Popcorn maskinen.

Hvordan gør man det i sin timecapsule.??
Avatar billede herpderp Nybegynder
08. december 2010 - 18:24 #1
Du skulle ummidelbart ikke skulle ændre på noget hvis du allerede har sat din boks op en gang da de begge 2 bare er NAT-routere.
Prøv evt. at tjekke om NAT er aktiveret på din timecapsule.
Du skal gå ind i airport værktøj og trykke configurere /manuelt på din timecapsule.
Tryk dernæst på Internet i toppen og sikre dig at der under "deling af forbindelse" står "del en offentlig ip".