Avatar billede Hanshansen12 Nybegynder
18. november 2010 - 17:08 Der er 1 kommentar

Søger Zepto zPro 300mbit vista driver!

Halløj folks!

Jeg har netop formateret min zepto bærbar og har fundet frem til de fleste drivers på nettet, men kan på ingen måde opstøve driveren til mit trådløse netværk.

Så vil høre om nogen ligger inde med den her og evt kan sende/uploade den til mig???

På forhånd tak!
Avatar billede mhaahr2 Nybegynder
24. november 2010 - 10:10 #1
Prøv at poste netkortets deviceID. Hvs du selv fandt en driver, kan du så ikk uploade den et sted? PeeCee?