Avatar billede dagblad Nybegynder
26. juli 2001 - 14:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til beregning af \"Signaler fra rummet\",

Jeg ved at man kan DL et program og nogle data \"fra rummet\" som ens egen PC\'en så skal hjælpe med at \"læse\" og sende resultatet tilbage igen - Hvad er det så lige linket hedder?
Avatar billede disky Nybegynder
26. juli 2001 - 14:21 #1
Avatar billede disky Nybegynder
26. juli 2001 - 14:22 #2
Der kan du så under
http://setiathome.ssl.berkeley.edu/download.html

downloade den client du ønsker.

De har til uhyggeligt mange forskellige OS\'er osv.

Held og lykke med at finde ET :)
Avatar billede prodic Mester
26. juli 2001 - 14:22 #3
www.fightaidsathome.org - det er efter samme princip, og virker sådan lidt mere \"jordnært\"
Avatar billede dagblad Nybegynder
26. juli 2001 - 14:24 #4
Tusind tak siger jeg - men ikke min PC\'er nu skal den lave noget :)

Hvad mener du med OS\'er?
Avatar billede disky Nybegynder
26. juli 2001 - 14:24 #5
Operativ systemmer.

Prodic: så hellere kræftforskning, det dør der flere mennesker af

kan findes på www.ud.com
Avatar billede dagblad Nybegynder
26. juli 2001 - 14:26 #6
PRODIC: jeg vil også give dig point for svaret - men hvordan gør jeg det?

//Finn
Avatar billede prodic Mester
26. juli 2001 - 14:30 #7
Disky->Kører efterhånden mange sjove ting, dog ikke kræft.(endnu da)

dagblad->Du kan ikke give mig point. Dem har Disky fået, så ham må du få overtalt til det.
For min skyld sker der ingenting, hvis jeg ikke får dem.
Avatar billede dagblad Nybegynder
26. juli 2001 - 14:37 #8
Prodic: I skal begge have point *basta*, og du skal OGSÅ have 60 point - det var dit link til AIDS værd -

Jeg opretter et spørgsmål (har jeg fundet ud af)der hedder \"POINT til prodic\", og svarer du på det får du 60 point.
Jeg syntes det var et svært spørgsmål, for jeg har søgt men ikke fundet noget - og jeg troede ikke at der også var noget til AIDS det skal undersøges - (det skal det om kræftforskning også)

Disky: tak for linket til kræftforskning - men dør der flere mennesker af kræft end af AIDS? -hmm...
Avatar billede prodic Mester
26. juli 2001 - 14:43 #9
Med den der Aids-ting kan du desuden undersøge flere ting - noget omkring markedstrategier bl.a.
Husk lige at slå det fra, når nu AIDS er noget vigtigere end noget så kedeligt som markedsstrategier.