Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 16:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Spærring af spil.

Hej Alle :)

Jeg sad ude på skolen den anden dag med min bærbare.
Jeg havde tænkt mig at tage et hurtigt spil C.o.d Men skolen havde lukket for al Internetadgang til steam og alle mine andre spil.
Jeg tænkte så om der var en måde man kunne åbne det Via min egen pc, fx. som man kan på piratebay.

Mvh Viggoen :D
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. november 2010 - 16:54 #1
Der er nok en grund til at skolen har lukket tilgangen til visse servrer ;o)
Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 16:55 #2
Det er ikke et perspektiv du behøver at tage stilling til ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2010 - 17:00 #3
Viggoen >> Hmmm, det kommer jo lidt an på, om det er lovligt.....

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er til løsninger og pointgivning som der står beskrevet.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. november 2010 - 17:01 #4
Ups ups ups, nu gjorde jeg det sgu selv.  :-(

Det skulle selvfølgelig være en kommentar, sorry sorry.......
Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 17:09 #5
haha :D
Avatar billede kentora Nybegynder
17. november 2010 - 17:12 #6
Du kan installere Hotspot Shield. Det virker, men det går langsomt. Forvent en høj ping. :)
Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 17:39 #7
Hvordan fungere det ?
Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 17:41 #8
Da jeg googlede det var den en masse mennesker der advarede, mod at bruge det?
Avatar billede kentora Nybegynder
17. november 2010 - 17:50 #9
Jeg har ikke set nogen advare mod at bruge det, heller ikke på en google for 47 sekunder siden.

Det ændrer simpelthen dine forbindelses indstillinger, og du kan komme på.. :)

Det er også en af de løsninger der er blevet brugt til at komme på piratebay og hulu. :)
Avatar billede jokkejensen Novice
17. november 2010 - 17:55 #10
opret en vpn forbindelse til din pc hjemme, brug vpn forbindelse som standard gateway, og huk data derigennem. Så har du din hjemme IP udaftil på skolens netværk.

Og som nævnt, så koster det lidt extra tid at skubbe data hjem før det ryger på cod server. Men jeg tror godt du kan spille gennem det.

/J
Avatar billede Viggoen Nybegynder
17. november 2010 - 18:09 #11
hvordan opretter man sådan en forbindelse?