Avatar billede aharoni Nybegynder
17. november 2010 - 16:27 Der er 1 løsning

Movamp-server

Hej med jer.

Jeg vil gerne kører med en lokal sever og har derfor hentet movamp. Jeg har installeret, hentet sprogfiler osv. den og alt der er vist som det skal være.
Men har problemer med konfigurationen, jeg kan f. eks. ikke få lov til at gemme de ændiger jeg laver. Programmet åbner stadig næste gang med f. eks. polsk som sprog.
Er der nogen af jeg der kender programmet? og er der nogen som ved hvor jeg kan finde en manual til movamp.
Jeg har fundet ud af, at der kan hentes en på http://diplodocs.dk/brugsanvisning-brugervejledning-betjeningsvejledning/JOOMLA/MOV-AMP-AVEC-JOOMLA-V1-5-JCE-V1-5-_F
Men pdf-filen er defekt får jeg besked på når jeg prøver at åbne den med Adobe Reader.
Jeg kørr  med Vista og Explorer som browser. Jeg har istallere Skype , men sætter den offline.
Kan nogen hjælpe vil jeg blive glad.

Sidst jeg fik hjælp hos jer, tror jeg ikke jeg forstod det med at lukke spørgsmålet, hvordan gøres det? jeg vil nødig virke uhøfligt og gerne gøre det på den rigtige måde når man er så heldig at have sådn et forum.
Avatar billede aharoni Nybegynder
04. december 2010 - 15:58 #1
Jeg har således løst problemet ved at afinstallere Movamp og installere det en gang igen. Desuden har jeg fundet ud af at det ikek kører når Skype er online. Først når man har åbnet Movamp kan man sætte Skype online igen og begge dele fungere.