Avatar billede craphead Nybegynder
17. november 2010 - 13:17 Der er 1 kommentar

HP Pavilion

Hej

Jeg har fået skiftet bundkort i min HP stationære computer.
Nu kan jeg ikke kører mine recovery dvd´er ind ingen, den melder en code purple.

Jeg har læst mig frem til at man skal køre noget HP tatoo for at rette dmi strings i BIOS.

Nogle der ved hvor jeg kan få fat i dette program?

har googlet og kun fundet frem til en tatoo version til notebooks only.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2010 - 17:53 #1
Kender ikke noget til dette og kan ikke rådgive dig, men har fundet denne side. Ved ikke om det er brugbart?
http://go2techonline.com/Documents/Tattoo_DMI_Utility_Instructions_v5.pdf