Avatar billede a_s_k Nybegynder
26. juli 2001 - 13:57 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Gamer mus!

http://www.logitech.com/cf/products/productfeatures.cfm/31
Nogen der har nogle oplevelser med denne mus (hvordan er den??(Specielt til CS))????

Er på netcafe så kom med svar inden for 45 min!

PFT! mvh Alex!
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:08 #1
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:09 #2
Det er jo en gammel model fra Logitech, efterhånden....

Tænk på du skal rense den ofte for at fragge optimalt! Det ville holde mig væk fra den....
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:09 #3
Men heldigvis kører det over USB :o)
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:13 #4
Jeg har set den en gang i Bilka for 89 kroner :) Så den må være billig rundt om kring......
Avatar billede a_s_k Nybegynder
26. juli 2001 - 14:28 #5
hvorfor skal man rense den tit??
Avatar billede a_s_k Nybegynder
26. juli 2001 - 14:29 #6
Tror du den er bedre end en standard Logitech mus??
Avatar billede a_s_k Nybegynder
26. juli 2001 - 14:33 #7
ER razor boomslang meget bedre?????
Avatar billede lithium Nybegynder
26. juli 2001 - 14:37 #8
Køb den nye Logitech Cordless Optical til 499,- eller sån.
Du fragger meget bedre med en optisk og trådløs.
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:38 #9
Du skal rense den tit ligesom alle andre mus med kugle i. Hvis du vil have den skal køre optimalt.

Sådan er det også med Razor Boomslang. Og jo Razor Boomslang er meget bedre. Merer præcis og bedre form.....Men den koster jo også over 800 så vidt jeg husker.

Jeg tror den er bedre end de andre Logitech standardmus (dem med kugle) men ikke dem som er uden (optical). Jeg har selv Logitech iFeel mouse og den styrer til CS/UT ;) den kostede 380 kroner men fås vidst nok til 300 kroner
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:39 #10
Køb endelig ikke en trådløs. Du skal skifte batterier hver 6 uge på den model lithium omtaler.....Og så synes jeg + mange andre den er grim at se på. Praktisk men ikke grim!

/My oppinion ;)
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:41 #11
Praktisk men ikke grim! = Praktisk men grim

Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 14:46 #12
Det er denne jeg har:

http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/79

Det eneste som ikke er godt ved den er at man skal helst have et underlag som ikke er ensfarvet.......Da det ikke er ent god ting til optiske mus
Avatar billede lithium Nybegynder
26. juli 2001 - 16:10 #13
Det passer ikke.
Jeg har haft den nu 2 måneder uden at skulle skifte batterier.
Desuden er der en extra knap på siden som er fremragende til reloade med.
Det hjælper også at få en \"fast\" musemåtte.
Dvs. at den skal ikke være lavet af stof - bare hård plastic.
Avatar billede jaqalou Nybegynder
26. juli 2001 - 20:44 #14
jeg har en Razor boomslang 2000 og jeg syntes at det er den bedste mus man kan få, jeg ville ikke undvære den.

den mus du omtaler syntes jeg ikke er særlig god da jeg syntes at den er meget klodset at have med at gøre

mit bedste bud er at du køber en razor :)

Jaqalou
Avatar billede jaqalou Nybegynder
26. juli 2001 - 20:46 #15
jeg glemt at for tælle at en razor ikke koster 800 Kr. mere jeg købte den en rigmelig dyrt sted fordi at jeg ikke har tålmodighed.  jeg gav 700 med fragt og moms

jaqalou
Avatar billede zycho Nybegynder
26. juli 2001 - 20:49 #16
har hørt at Razor Boomslang´erne går i stykker efter 1 - 2 år. Og at den fabrik hvor de bliver repareret er lukket da de ikke kunne klare det store pres der kom da der hele tiden kom defekte BS´ere ind til fabrikken......
Avatar billede jaqalou Nybegynder
27. juli 2001 - 17:11 #17
zycho<<< det har jeg så ikke hørt!!

jeg kunne bare ikke forstille mig det. jeg tror ikke at de går mere i stykker end andre! det er nok mere et spørgsmål hvor hvordan folk passer på dem!

Jaqalou
Avatar billede crucial-kid Nybegynder
27. juli 2001 - 17:19 #18
Zycho har ret, de stoppede med at tage dem tilbage. Det var pga for mange fejl på dem så de ikke kunne følge med. Jeg har ikke lige en update på hvordan det køre nu, desværre. Min har det problem at den ligepludselig scooler ned, uden at jeg rører ved noget, det kan være rigtig irreterende hvis man koncentrere sig.

Jeg har selv en BS, og den er da okay, men kun i spil, til alt andet sucker den. Den styrer i CS Q3 og UT, en hvis man spiller diablo eler andre strategi spil eller alm windows aps. så er den ikke særlig fed. Til en netcafé er den ikke at foretrække, langt de færeste kun der vil kunne lide den da den kræver lidt tilvænnelsestid.
Avatar billede a_s_k Nybegynder
29. juli 2001 - 09:03 #19
JA det blev en cordless mouseman wheel.. tror jeg den hedder!!http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/52
den fik jeg ANBEFALET
Avatar billede lithium Nybegynder
29. juli 2001 - 10:04 #20
tak.