Avatar billede robse Nybegynder
05. januar 2000 - 00:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

The Line Is Busy...

Hejsa

Jeg får ret ofte denne besked når jeg prøver at koble op til internettet (56k, WorldOnline) og det er simpelthen møgirriterende.

Har det noget med udbyderen at gøre eller med mit modem, eller noget helt tredje ???

Avatar billede stigc Nybegynder
05. januar 2000 - 00:39 #1
Jeg kan kun sige at jeg aldrig har fået den besked hos worldonline
Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 01:03 #2
Hej..
Grunden er at WOL har formange brugere.. og det er kommet bag på dem.. så de er ved at opgraddere deres udstyr i 75 området og et par andre numre ;:)

men det skulle komme op at køre en af de næste par dage..

Med Venlig Hilsen
Jimmy Egebjerg
www.FUNET.DK
Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 01:08 #3
hmmmm... hvis du kører med "landekode" slået til KAN det forvirre nogle modems/linier/dialere.

Prøv at tage den fra.

PS: hvis WOL virkelig var overbelastede i 75 området, tror I så ikke de ville have regnet ud at de måske var smart med en viderestilling til en anden pulje?!?!?
Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 01:12 #4
Det er lige det som de har være ved de sidste par dage... altså viderestilling til en anden/NY pulje!!!!
men det skulle komme op at køre en af de næste par dage..

Med Venlig Hilsen
Jimmy Egebjerg
www.FUNET.DK

Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 01:17 #5
aaah.. ok.. :-)

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg arbejder ved TeleDK internet til daglig, så derfor gik jeg fejlagtigt ud fra at de havde det i forvejen. :-)~
Avatar billede ravex Nybegynder
05. januar 2000 - 01:21 #6
De har haltet ud med den nye ( Dail ) pulje i odense de sidste par dage..

og som de jo skal sige siger de at det er TDK der ikke kan route opkaldene... :) !

Avatar billede cldu Nybegynder
05. januar 2000 - 01:26 #7
ravex: hmmm... derfra hvor jeg sidder til daglig er det faktisk uhørt at skyde skylden på andre... (nok en mindre heldig bemærkning, men det er mit generelle indtryk...)

Det er jo ikke et MUST at skyde skylden på andre... Folk er på det seneste blevet mere og mere bange for at indrømme fejl i egen gård..
Avatar billede getalife Nybegynder
05. januar 2000 - 09:37 #8
Jeg ville prøve med et komma eller to foran dit opkaldsnummer.
Det kan være at modemet begynder at ringe op før du har fået en klartone og med de to kommaer, løfter den røret, venter et øjeblik og derefter ringer op.

VH
Getalife
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
05. januar 2000 - 16:01 #9
har skrevet frem og tilbage med en fra WOL, de siger det skulle være løst om meget kort tid