Avatar billede kris-d Nybegynder
15. november 2010 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vil ikke installere driver på xp ?

min ven har en dell optiplex gx270 og den vil ikke installere en lyd driver.

den siger "a configuration or hardware problem has occurred check your hardware and system settings and try again" når den næsten er færdig og jeg er 100% sikker på det er den rigtige driver

hvad kan der være galt ?
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 17:44 #1
Avatar billede peterjohn Nybegynder
15. november 2010 - 17:57 #2
Er xp'en med service pack 2 eller service pack 3. Når du er ved at installere lyd-driver trykker du vel ikke om Windows update skal søge efter driver. Når det med windows update popper op og har 3 valgmuligheder med om windows update vil søge efter driver, eller det andet. Jeg plejer at trykke "anullere" og vælger selv at installere manuelt.
Hvis computeren har ati-radeon grafikkort, skal du nok ind og hente lyd-driveren derfra
Avatar billede fromsej Praktikant
15. november 2010 - 18:06 #3
Er Chipset-driveren installeret?
Avatar billede kris-d Nybegynder
15. november 2010 - 18:08 #4
mange tak for hjælpen. hvordan giver jeg dig de point ?
Avatar billede kris-d Nybegynder
15. november 2010 - 18:10 #5
det var claes57
claes57 jeg skrev til. men mange tak til jer andre fordi i gad at bruge jeres tid det det
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 18:21 #6
ok - her er et svar - accepter det, og jeg får point.
Avatar billede kris-d Nybegynder
15. november 2010 - 18:29 #7
så er de givet tak for hjælpen