Avatar billede clozeit Nybegynder
15. november 2010 - 14:24 Der er 3 kommentarer

To forespørgsler

Hej eksperter.

1) Jeg står, via mit arbejde, og skal lave en kampagne til rekruttering af nye elever. Vi har tænkt på at få taget billeder af de nuværende elever, og få lavet disse billeder om til et puslespil, hvor der mangler et par brikker.

Det er selvfølgelig muligt at gøre dette på den gode gammeldags metode ved at klippe og klistre, men kan jeg gøre det via Photoshop Elements? F.eks. skal billedet af mig laves så det ligner et puslespil, hvor der så mangler et par brikker.

________________________________________________________________

2) Jeg skal også lave julekort til vores medarbejdere, men er kommet lidt på dybt vand. Kortet skal være af størrelsen A6(fold et A4 to gange) og der skal være print på både for- og bagside.

Hvilket program vil i anbefale at gøre det i? Jeg har Photoshop Elements og Office pakken(word, publisher, powerpoint).
Avatar billede Authiel Nybegynder
15. november 2010 - 15:41 #1
Nu er jeg ikke den store designer mig selv, men vil mene at illustrator vil gøre det bedst til formålet med at lave dit puslespil. Kunne forestille mig det var noget med x antal lag af det samme billede. En klip mask og noget med at rykke den rundt på de forskellige lag.

Tror du kan bruge word til at lave det faktisk. Photoshop Elements kender jeg ikke selv til.
Avatar billede Authiel Nybegynder
25. maj 2011 - 09:50 #2
Det er nu et par dage siden at du har været her.. Måske du skulle lukke dit spørgsmål igen. Hvis du kunne bruge min hjælp så er der et svar her. Ellers så smid da et selv og få lukket spørgsmålet. :)
Avatar billede Authiel Nybegynder
25. maj 2011 - 09:50 #3
og svaret er her :P