Avatar billede shenoy Nybegynder
15. november 2010 - 12:29 Der er 5 kommentarer

VIRUS? http://114search.118114.cn.

Hej eksperter!

Jeg har et problem med, at jeg bliver viderestillet til http://114search.118114.cn/search_web.html?id=3053&kw=ekstrabladet.dk&nid=WS0rahFg%2B2ZNP/xL6p4lyg%3D%3D&st=web&param1=web&param2=
når jeg forsøger at gå ind på ekstrabladet.dk. Jeg har søgt på google, men jeg kan ikke finde noget, der kan løse mit problem.

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er der ingen, der har fundet et antivirus/antispyware program, der fanger problemet, så jeg håber, at i kan hjælpe mig?

Jeg bruger en ny MacBook Pro.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2010 - 13:43 #1
Nok unødvendigt at spørge...

Styresystem?
Avatar billede shenoy Nybegynder
15. november 2010 - 13:48 #2
Hej John. Jeg bruger OS X.
Avatar billede shenoy Nybegynder
15. november 2010 - 13:51 #3
Og jeg bruger Google Chrome. I Safari oplever jeg ikke problemet.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. november 2010 - 18:13 #4
Om der er hjælp at finde her, ved jeg ikke:
http://www.ehow.com/how_5880945_remove-malware-mac.html

De andre fora jeg har kigget i påstår stadig at Mac ikke kan blive ramt.
Avatar billede shenoy Nybegynder
15. november 2010 - 20:47 #5
#4

Hej, tak for hjælpen,

der var desværre ingen af de programmer, der opfangede noget.

Jeg har også bootcamp på computeren og bruger Windows 7 en gang imellem, men jeg var ikke af den opfattelse at en virus, eller hvad det nu er, kan overføres mellem operativsystemerne?