Avatar billede Vedbue Nybegynder
14. november 2010 - 21:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm ved ændring af aktivt grafikkort

Fortsættelse af spørgsmål, som blev lukket ved en fejl.

Har indsat et grafikkort "ved siden af" et onboard ( deaktiveret onboard og aktiveret indstikskortet). Det kørte fint til diverse kontorprogrammer, men var ikke nok til et tegneprogram. Vil så fjerne indstikskortet og gå tilbage til onboard. Da jeg aktiverer onboard og deaktiverer indstik, husker jeg det som om at computeren lukker ned og siden har jeg kun fået sort skærm. Kan jeg have deaktiveret begge grafikkort ?. Hvordan kan jeg komme tilbage ?

Styresystem WIN XP

MVH
Vedbue
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 21:53 #1
Fortsat herfra, da tråd blev lukket ved uheld:
http://www.eksperten.dk/spm/923983
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 21:54 #2
Har du prøvet at nulstille bios, som skrevet i anden tråd?
Avatar billede Vedbue Nybegynder
14. november 2010 - 22:44 #3
Det afprøver jeg i morgen.

Vedbue
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 22:54 #4
Grunden til at den anden tråd blev lukket, er at du selv lægger svar. Svar bruges kun til når tråd skal lukkes og point uddeles.
Og det er normalt at hjælperne skal have disse.
Er du i tvivl, så læs i faq:http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede Vedbue Nybegynder
15. november 2010 - 22:42 #5
Har prøvet at tage batteriet ud. Det virker stadig ikke, men jeg får et bip fra bios, som jeg ikke har fået før, men stadig ikke noget billede. Har prøvet både med indstikskortet og onboard. Nogen gode ideer ???

Vedbue
Avatar billede 220661 Ekspert
16. november 2010 - 16:49 #6
Har du kigget i bios, hvordan indstillingerne står?
Den må jo ikke koble på begge kort.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2011 - 09:32 #7
Har du fået løst problemet?