Avatar billede globetrasker Praktikant
14. november 2010 - 16:25 Der er 3 kommentarer

Computer langsom og ustabil efter dvale

Synes jeg oplever min computer bliver langsom og ustabil efter dvale. Bruger ofte dvale funktionen, så er meget interesseret i noget der kan afhjælpe dette!

Bruger windows vista og bruger mest firefox. Kører jævnligt CCleaner og avg.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 18:00 #1
Og du er 100% sikker på det har noget med dvale at gøre?
Du rydder op med CCleaner jævnligt, men du burde måske også have en backup scanner til din AVG. Hvis ikke du har det vil jeg anbefale at hente Malwarbytes Antimalware, og bruge den jævnligt som du også gør med CCleaner. HGusk at opdatere den før scanning.
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 18:02 #2
Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

kopier indholdet af denne herind.
Avatar billede globetrasker Praktikant
14. november 2010 - 23:54 #3
Jeg er ikke sikker på det har noget med dvale at gøre. Det er mere en fornemmelse. I det daglige står computeren tændt det meste af dagen, hvor jeg så går til og fra. Efter en dvale-periode har jeg fornemmelse af at bl.a. internet kører langsommere, ja nærmest hakker lidt i det. (bruger 3 mobilt bredbånd)