Avatar billede sijmonj Nybegynder
14. november 2010 - 15:49 Der er 2 kommentarer

sæt pc til tv'et

Hej, jeg vil gerne sætte min pc til min fladskærms TV, men på tvet så er opløsningen meget lille og når jeg sætter skærm opløsningen højere op inde under egenskaber så skriver skærmen at den ikke understøttet signal, kontroller enhedens output.

og det er hver gang man prøver at sætte skærm opløsningen på computeren højere op

håber i kan hjælpe
Avatar billede Nereos Nybegynder
15. november 2010 - 09:56 #1
Bruger du et VGA kabel eller et S-Video kabel?

Prøv at opdatere dine drivere.

Desuden er det Windows XP/Vista/7???
Avatar billede sijmonj Nybegynder
15. november 2010 - 10:04 #2
det er VGA kabel, windows xp