Avatar billede nichlaes Nybegynder
13. november 2010 - 21:27 Der er 2 kommentarer

Hvor finder jeg dygtig iPhone app progammør?

Kære alle,

Jeg søger en person som kan programmere på højt niveau til iPhone og evt. også til Android.

Nogen som har en idé til "hvor" jeg skal lede eller hvordan jeg skal bære mig ad med at finde frem til denne person?

Jeg søger ikke en virksomhed, men derimod en person som programmerer selvstændigt (måske på hobbyniveau og er under udd.).

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Nichlaes Engelbreth
Avatar billede bitmatic Nybegynder
14. november 2010 - 13:29 #1
...programmere på højt niveau...

...på hobbyniveau og er under udd...

Du bør nok starte med at gøre dig klart hvad det er du leder efter.
Specielt tænker jeg her på budgettet.
Avatar billede nichlaes Nybegynder
14. november 2010 - 16:25 #2
Hej bitmatic,

Jeg er helt spids på hvad jeg leder efter. Du kan læse nærmere herom, ved at kigge her: http://www.eksperten.dk/spm/923907

Hvis du finder det interessant og har har lyst til at snakke videre, så sig endelig til.

Med venlig hilsen
Nichlaes