Avatar billede RasmusS Praktikant
13. november 2010 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HDMI Kabel ? hvilket

Jeg har en HP ProBook 6555b og skal have købt et HDMI kabel til den. Hvilket skal det være??? Nogen der vil hjælpe!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2010 - 21:02 #1
En undersøgelse for nylig viste at de dyre er lige så gode som de billige, så køb det billigste du kan finde.
Avatar billede RasmusS Praktikant
13. november 2010 - 21:11 #2
så langt er jeg med ja, det er jo rent digitalt, så ingen grund til guldkabler. Så godt udsendelsen for ca. ½ år siden. Mit spørgsmål går specifikt på hvilket kabel jeg skal købe, da det ikke er et "normalt" HDMI stik i min Notebook.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. november 2010 - 21:14 #3
Helt enig med John_Stigers. Kablet skal håndtere digitale signaler, og er ikke følsomt for hvor god kvalitet kablet er.
Var det Kontant eller Basta der kørte denne test?? Kan ikke lige huske det, men resultatet var at de billige kabler var lige så gode som de dyre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2010 - 21:15 #4
Hvilket stik har du da i din pc?
Evt. model/mærke ?
Avatar billede RasmusS Praktikant
14. november 2010 - 00:34 #5
som sagt er det en ProBook 6555b
Avatar billede RasmusS Praktikant
14. november 2010 - 11:25 #6
spørgsmål lukket, et nyt mere specifikt er oprettet!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2010 - 20:10 #7
Spild af tid at hjælpe...