Avatar billede RasmusS Praktikant
12. november 2010 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ActiveX object vil ikke installere?

Hej - Jeg logger på en videoserver, herpå kører en webserver som viser alle kameraer, det kræver man installerer et ActiveX program for at kunne se billederne. Jeg siger ja til at installere lige som normalt, og får følgende fejlmeddelelse: (se link)
http://yfrog.com/gifejlj
Jeg er administrator på computeren og har prøvet på flere forkellige PC'er, her er samme problem. Har prøvet at lægge sitet ind under websteder jeg har tillid til, det hjalp ikke... Hvam kan komme med en løsning ???
Avatar billede milter Ekspert
12. november 2010 - 21:19 #1
Måske er der virkeligt noget lusket ved den videoserver eller det objekt. Kender du sitet, og har du 100% tillid til det?
Avatar billede RasmusS Praktikant
13. november 2010 - 06:45 #2
ja det er en kameraserver, som jeg selv har købt og sat på det lokale netværk. Jeg har 100% tillid til setuppet. Selv tror jeg at det er en lille indstilling rent sikkerhedsmæssigt, enten i Windows7; firewallen eller IE jeg skal have fundet. Kan nævne at de 2 PC'er jeg har prøvet fra henholdsvis havde Win XP og Win 7, begge med windows firewall og nyeste IE.
Avatar billede RasmusS Praktikant
13. november 2010 - 07:29 #3
har forsøgt med følgende: deaktiveret windows firewall og prøvet med Chrome, Opera og IE. Af de 3 er det kun IE som spørger om jeg vil installere Softwaren.
Avatar billede RasmusS Praktikant
13. november 2010 - 07:30 #4
har selv fundet løsningen, adressen skulle blot ligges ind under "websteder jeg har tillid til" som nævnt tidligere og sættes til laveste sikkerhed. Så nu virker det.