Avatar billede cocio76 Nybegynder
12. november 2010 - 14:51 Der er 1 kommentar

PS3 online via min notebook

Hey alle
Jeg har noget a et problem som jeg håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig med.
Jeg har en HP pavilion dm1 som er på nettet via et sim kort, jeg har så trukket et netværkskabel via den over til min ps3 for at komme på nettet. Min ps3 har dog også været online da jeg sad og roede ved en masse på min hp. Ved dog ikke hvad jeg fik gjort men på kom den. Dagen efter ku min ps3 så ikke komme online igen og skrev en fejlkode 80130182 ?
Jeg har været inde og sætte flueben ved del denne forbindelse og lige meget hjælper det :-(
Det skal dog siges at min ps3 godt kan finde min mediaserver via netværkskabel men kan stadig ikke komme online, så jeg forstår det ikke rigtigt da der jo så er kontakt..
Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. På forhånd tak
Avatar billede euronames Nybegynder
22. januar 2011 - 16:03 #1
Hej
Jeg havde samme fejlkode, dog på trådløst netværk, og jeg har også ledt længe efter en løsning.
Denne løsning hjalp mig , det handler om at åbne nogle porte på netværket.

Du skal åbne disse porte:

TCP:

UDP:
3658 should also be opened for voice chat.

Du kan se hele korrespondancen hvor svaret står via dette link:

http://www.playfire.com/a/forum/playstation-home/thread/9866

Håber du får det til at virke. Jeg ved dog ikke hvad åbningen af portene betyder for din sikkerhed, andet end den nok bliver dårligere ...