Avatar billede sflindt Nybegynder
11. november 2010 - 11:51 Der er 1 kommentar

Importering af betalingsfil i C5, forkert momskode

Hej, jeg håber i kan hjælpe mig.

Jeg har en kunde der skal betale op imod 500 separate regninger på 1 gang.
Jeg opretter derfor en fil ud fra saldoliste på den gruppe samtlige kunder er registreret i.

Min fil ser sådan ud:
Kundenummer, beløb, fakturanummer

Jeg gemmer filen som en CSV-fil.

Problemet opstår når jeg vil indlæse filen. Jeg bruger Periodisk/debitor -> indlæs fakturalinier.

Og ja- det giver sig selv at der kommer købsmoms på en faktura, men kan jeg indlæse den på en anden måde, så der ikke kommer moms på?

På forhånd tak

/S
Avatar billede iballan Praktikant
12. november 2010 - 13:39 #1
Hej
Vil du ikke i stedet importere betalings-filen til en kassekladde? I så fald skal du bruge Generelt/periodisk>Datamanipulation og importere filen til kartoteket "FinKart".