Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
10. november 2010 - 17:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette sange

Når jeg vil afspille mine sange i windows media player siger den at der opstod et problem. Men jeg kan ikke slette sangene og lægge dem ind igen. Hvorfor?
På forhånd tak
Avatar billede HJAELPEN Nybegynder
10. november 2010 - 17:46 #1
Jeg forstår ikke helt?

vil du slette dem fra Media player, eller fra computeren?
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
10. november 2010 - 17:47 #2
Fra media player så jeg kan lægge dem ind igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2010 - 17:52 #3
Når du prøver at slette dem er det så fra playlisten eller fra biblioteket hvor sangen ligger?
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
10. november 2010 - 17:54 #4
biblioteket
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2010 - 18:00 #5
Der må være en fejl i filen, og når du så har forsøgt at spille den, kan det tænkes den er låst af Mediaplayer.
Har du forsøgt at gå ind i biblioteket uden at Mediaplayer kører og slette den på den måde?
Man burde i indstillingerne kunne se hvor denne mappe er pladceret.
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
10. november 2010 - 18:08 #6
Jeg fandt ud af at jeg bare kunne trykke gendan medie bibliotek men tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
10. november 2010 - 18:16 #7
Okay. Du lukker bare igen, ved at acceptere det svar du har lagt. Så lukkes tråden igen.
Havde du fået hjælp fra en af os her inde skulle du bede hjælperen om at lægge svar som du så accepterede.
Men da du kom med løsningen selv er det korrekt det du har gjort.