Avatar billede formkage Nybegynder
10. november 2010 - 13:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rip af Iphone

Hejsa :)

En af mine computers harddisk er brændt sammen, på den lå hendes itunes som var sync. med hendes iphone...

Så vidt jeg kan forstå på hvordan en iphone virker sammen med itunes - så kan man ikke på en måde tage en sikkerheds kopi af mussiken på telefonen og lægge over på computeren???

Venlige hilsner

PS: Der er ikke ret meget musik (da det hele er lovligt) men mange videoer som gerne skal kopieres med :)
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
10. november 2010 - 14:12 #1
du bør kunne logge på iTunes med samme konto på en anden maskine, og så parre telefonen her. Kan ikke huske præcist hvordan det gøres, men er relativt sikker på at det er muligt.

Men for guds skyld undlad at slette hvad der er på telefonen hvis du parrer den forkert!
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 23:26 #2
Man kan ikke undlade at slette indholdet på telefonen hvis man parrer den med en anden computer. Hvis I kan få fat i det unikke id iTunes installationen på computeren brugte, kan i tilbageføre musikken til en anden computer. Ellers kan kun et tredjepartsprogram, som f.eks. dette eller et Jailbreak redde jer.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2010 - 23:29 #3
På den anden side ville jeg nok nærmere anbefale dette program. Det ser mere troværdigt ud.
Avatar billede formkage Nybegynder
12. november 2010 - 19:41 #4
Tusind tak kimsey0 :)

Kom venligst med en svar tråd :)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 20:45 #5
Hvad brugte du så?
Avatar billede formkage Nybegynder
14. november 2010 - 15:18 #6
sharepod