Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
10. november 2010 - 11:39 Der er 1 løsning

Den ekstreme autotune-effekt

Hej eksperter.
Siden der ikke er nogen lydredigerings kategori, måtte spørgsmålet jo ende her. Nu til spørgsmålet:

Min kammerat havde lige downloadet I Am T-Pain til sin iPhone, og da jeg fandt ud af, at jeg synger godt så længe det er optaget med det program, ville jeg forsøge at gøre det samme på min computer.
Jeg er lydredigerings-noob, så jeg har minimalt med viden. Jeg har søgt en del på nettet og er nået frem til, at jeg vil bruge Mixcraft 5 eller Adobe Audition (Audition er favoritten) med vst-pluginnet Gsnap eller Antares Auto-Tune 5. Jeg har fulgt en del guider på Youtube (langt de fleste er ens), men synes ikke lyden har været helt tilfredsstillende - det er ligesom om effekten er minimal.
Er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan synge som T-Pain?

Jeg håber virkelig i kan hjælpe. På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
27. december 2010 - 07:48 #1
Synd der ikke er nogen svar