Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
09. november 2010 - 17:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke aktivere bluetooth

Jeg har en Packar Bell Easynote TJ75 med bluetooth. Men hvordan aktivere jeg det. Jeg har prøvet FN F6 men den skriver ingen enhed
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 20:05 #1
Prøv at se i kontrolpanelet. Hvis driveren til Bluetoots er installeret, skal der være et ikon der.
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
09. november 2010 - 20:15 #2
Den er der ikke. Hvor kan jeg downloade en driver da jeg ikke tror jeg har en?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 20:19 #3
jeg har prøvet at finde den på nettet, men betegnelsen mangler noget efter TJ75.
Er du sikker på, at den computer har Buetoots? Jeg mener der plejer at være et ikon på skrivebordet eller nederste proceslinie.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 20:24 #4
Hvis du ikke har Bluetoots, kan du købe en USB Dongle (De har dem b.la. i Fona) http://www.mytrendyphone.dk/shop/micro-usb-bluetooth-19410p.html
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
09. november 2010 - 20:37 #5
Det har den måske ikke. Jeg har bare altid troet det da den har en bluetooth knap der kan lyse
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 20:42 #6
Blutoots knap, ja så lyder det da rimeligt nok.
Men du kan gå på google og finde computeren med data. Men husk hele betegnelsen.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 20:43 #7
Ps. Det står i manualen, hvis du stadig har den.
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
09. november 2010 - 20:56 #8
Det har den vist ikke.
Tak for hjælpen
Opret et svar så du kan få point
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2010 - 21:11 #9
Tak du, men jeg samler ikke på point. Behold dem selv:)
Avatar billede Rabjerg1 Nybegynder
09. november 2010 - 21:30 #10
Lukket