Avatar billede torbendamgaard Nybegynder
09. november 2010 - 13:31 Der er 1 løsning

Intermec EasyCoder PC4 (203 dpi)

Hejsa

Jeg har en EasyCoder PC4 (203 dpi) - som jeg har tilsluttet en printerserver.
Jeg bruger den til at printe labels, og vil gerne at den kun benyttede flg mål: 101,6 x 152,4 mm

Jeg bruger vores Online Booking System, som køres i Internet Explorer og er i PDF format.
Hvordan låser jeg den fast, at den kun må bruge den ønskede størrelse?

Jeg har tilkoblet printeren via en lokal ip - den er ikke sharet fra en server.

Jeg har hørt at Internet Explorer tager styringen, når det drejer sig om PDF-print!

Nogen der kender svaret ?
Jeg kan ikke lave om på den pdf eller få det ændret, da denne pdf også bruges til print på A4 papir.

/Torben Damgaard
Avatar billede torbendamgaard Nybegynder
28. december 2010 - 08:46 #1
ingen svar.lukker