Avatar billede finb Ekspert
08. november 2010 - 13:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GPS med lille skærm

Jeg søger en gps med en lille skærm ala creditcard, ikke ala armbåndsur.

Jeg kan ikke helt finde gode søgeord til nettet, kan du hjælpe med tip til, hvor jeg skal søge ?

Mvh finb
Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. november 2010 - 13:42 #1
Hvis du leder efter en gps til bilen, så ville jeg klart vælge at kigge på navigons produkter.
Avatar billede pdj Novice
08. november 2010 - 16:14 #2
Nok nemmere at forstå, hvis du fortæller lidt om hvad du skal bruge den til. Du kunne evt. købe en ældre og/eller billig mobiltelefon med GPS? Eksempelvis en HTC Diamond, men det kommer meget an på hvad du skal bruge den til om den egner sig...
Skal den vise kort (over hvad?) eller blot længde/bredde? Skal den kunne lave turn-by-turn navigation? Vigtigt med nyeste kort? Hvad er budgettet?
Avatar billede kimtheman Novice
08. november 2010 - 23:59 #3
Har længe brugt min C905 til navigation i bilen
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?lc=da&cc=dk

Men AmAze. Har dog kun brugt pile navigering da det er billigst og har virket fint for mig.
http://www.amazegps.com/

Er dog ved at handle mig den nye Iphone 4 som jeg også vil bruge til navigering. Dog en dyr løsning ville nogen mene...haha. Men vil nu også bruge den til meget andet.
Avatar billede finb Ekspert
17. november 2010 - 11:04 #4
Det er bare, så man nemt kan finde rundt, uden at skulle slæbe på en masse.
Hvis jeg anskaffer en mobil med gps, virker den så kun i dk ?
Avatar billede kimtheman Novice
17. november 2010 - 11:33 #5
Nej men data er dyre i udlandet. Og du modtager data for at få vist vej.
Avatar billede finb Ekspert
30. november 2010 - 12:09 #6
send svar, kimtheman, så får du point

mvh finb
Avatar billede kimtheman Novice
30. november 2010 - 16:45 #7
Hep