Avatar billede wanze Nybegynder
08. november 2010 - 02:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

DanDomain webshop, fjern Fjern Vejl. Udsalgspris/Vægt/Producent, når disse er 0.

Jeg er ved at lave en websho, men jeg har et problem. Der er mange produkter, hvor der ikke er opgivet fx vægt. Det betyder, at der på varekortet bare står "Vægt: 0". Den linje vil jeg gerne have fjernet. Det samme gælder for de produkter, hvor der fx ikke er opgivet Producent eller Vejl. Udsalgspris.

Jeg har set det gjort på andre webshops fra DanDomain, så det må være muligt på en måde.
Avatar billede cygnet Praktikant
08. november 2010 - 11:21 #1
Det kan kun gøres via javascript/jquery, hvor du tjekker om værdien er tilstede og hvis ikke, så fjerne linjen.
Avatar billede audiotribe Nybegynder
08. november 2010 - 12:02 #2
Avatar billede wanze Nybegynder
08. november 2010 - 12:18 #3
Cygnet: Er det måden man gør det på? Hvis du er manden bag Cygnet.dk, så må jeg jo stole på det i hvert fald. ;-)

Audiotribe: Ja, men så bliver vægt skjult altid. Jeg ønsker kun, at den er skjult, når den er lig nul. :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
08. november 2010 - 12:37 #4
Hej Wanze,

Jep jeg er manden bag Cygnet - og det er måden vi gør det på, der kan desværre ikke indbygges login i DanDomains nuværende måde at opbygge skabeloner på.
Avatar billede wanze Nybegynder
08. november 2010 - 12:48 #5
Jamen så gør jeg det, mange tak. :)

Men nu bliver jeg da lidt nysgerrig - login? Hvorfor snakker du pludselig om login?
Avatar billede cygnet Praktikant
08. november 2010 - 13:35 #6
Der skulle stå logik, ikke login. Lille en trykfejl...
Avatar billede Rene_Reinholdt Nybegynder
08. november 2010 - 16:53 #7
Du er nød til at få en der kan programmerer ind over for at gøre det trick. Hvis du har avanceret designer modul skulle det ikke være det største problem.

Kast variablen ind i et div lag check for om det er tomt og skjul det hvis det er.

Det kan med andre ord gøres relativt let, altså hvis man kan javascript (med eller uden jQuery) :)

mvh

René Reinholdt
www.CyklopStudio.com
Avatar billede wanze Nybegynder
08. november 2010 - 17:02 #8
Jeg har allerede løst det vha. lige nøjagtig jQuery og JavaScript, ellers tak for hjælpen. ;-)
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2011 - 17:45 #9
Rene_Reinholdt >> husk at signaturer uden relevans for spørgsmålet ikke er tilladt jf ekspertens regler :)