Avatar billede mr8541 Novice
07. november 2010 - 19:28 Der er 1 kommentar

Blå skærm ved live tv

Jeg bruger min computer til mange ting, Spil, Video, musik, film osv.. Men på det sidste er den begyndt at gå kold hvis jeg streamer tv fra nettet via yousee.tv

Der sker simpelthent det at skærmen først fryser, så bliver blå, og så lukker den ned og starter op igen.

Jeg kan simpelthent ikke forstå hvorfor for den samme computer klarer uden problemer at køre 2 x World of Warcraft vinduer samtidig uden problemer.

Er der nogen her på siden der kan hjælpe. Har søgt efter driver opdateringer og der er nada at hente hverken på hp's eller nvidia's hjemmeside.

Please help!
Avatar billede noltus Novice
07. november 2010 - 21:04 #1
Check temperaturen på dit grafikkort,det kan du gøre med gpu-z det kan du hente her gratis http://www.techpowerup.com/gpuz/,er temperaturen høj (over 75grader) bør du rense køleren på dit grafikkort