Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
06. november 2010 - 19:29 Der er 11 kommentarer

Internet explore viser alt ihøjre side nogen gange hjælp søges

Hej
Vores venninde har et problem med hendes computer.. Hendes internet explore er begyndt nogle gange at vise alt i højre side af skærmen. Samtidig har den det med at alt skrift bliver market med blåt...

Det var lige de oplysninger som jeg fik fra hende.. Nogle der kender til dette?

Lasse
06. november 2010 - 19:47 #1
Der skal en del mere info til ?

---

Samt din lyst til at pænt vende tilbage til dine tidligere GAMLE spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/aprilia_rider - det har du endnu ikke 'lært' ???
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
(Du har fået det at vide før)
Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
06. november 2010 - 20:36 #2
Hvad tænker du på? Vendetilbage til tråde som er gamle giver da ingen mening?
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2010 - 21:09 #3
Giver det ingen mening at vende tilbage i dine spørgsmål????

Så giver det vist heller ingen mening at hjælpe dig.....
06. november 2010 - 21:10 #4
... Generelt: men det giver ingen mening at oprette diverse spørgsmål, og så slet ikke pænt vende tilbage dertil ?
Ergo - så kan vi nok forvente det samme i denne og fremtidige tråde fra dig -> dvs. spild af tid fra vores side...
Sådan skal det forståes... *S* ...
Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
06. november 2010 - 21:11 #5
Hvad skal jeg skrive i gamle tråde? Tak for hjælpen eller? Nu må i holde op altså...
Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
06. november 2010 - 21:13 #6
karise_larry  - Oki Er ikke van til man skal vende tilbage med løsninger osv men skal jeg da fremover huske at gøre:) For hjælpen herinde er super.. Så at der ikke er vendt tilbage med svar og tak skal fremover nok huskes:)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. november 2010 - 21:20 #7
aprilia_rider >> Du skal jo afgive de udlovede point, hvis du har fået hjælp: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

Hvis ikke hjælpen har hjulpet, må du jo give feedback, så problemet kan løses.....
Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
06. november 2010 - 21:55 #8
Hvordan giver man point beklager men synes ikke lige det er til at finde rundt i
06. november 2010 - 22:04 #9
Som i nævnte http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 - og fremefter...
Avatar billede vejmand Juniormester
07. november 2010 - 01:28 #10
Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede aprilia_rider Nybegynder
07. november 2010 - 11:08 #11
Nårr nu tror jeg den fæs ind:) Beklager meget men så meget havde jeg nu ikke sat mig ind i det