Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 18:56 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

outlook express

Pludselig kan jeg ikke lukke Outlook express 6 ved at klikke på X. (Andre programmer vir fint på X) Der sker ikke noget. Klikker jeg igen kommer en meddelelse om at programmet ikke svarer. Så kan jeg lukke programmet Jeg kører XP Office 2010, MSE, Ad aware, anti malware samt fix it. Nogen ide??
Avatar billede kheu Nybegynder
05. november 2010 - 19:05 #1
Sker det hver gang?
Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 19:16 #2
Ja.
Avatar billede kheu Nybegynder
05. november 2010 - 19:21 #3
Ok, så er jeg i tvivl.

Jeg ville prøve at geninstallere outlook. Der er garanteret en konflikt somewhere?
Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 19:27 #4
Som jeg husker det, så er Outlook express en del af Officepakken. Kan jeg installere Outlook express 6 alene?
Avatar billede kheu Nybegynder
05. november 2010 - 19:34 #5
Prøv lur på den her artikel.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;318378

Der skulle gerne være en beskrivelse.
05. november 2010 - 19:35 #6
Ref #4 => Vrøvl

OutlookExpress er en samlet pakke under XP styresystemet.
Microsoft Outlook er en samlet pakke under MicrosoftOffice, som koster ved SIDEN af styresystemet...
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2010 - 19:38 #7
Outlook Ekspress er ikke en del af Office pakken det er Outlook derimod
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2010 - 19:40 #8
#4 Du var hurtigst
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2010 - 19:40 #9
Rettelse
#6 Du var hurtigst
Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 19:49 #10
Kan jeg bare sætte cd med Office 2010 i pc og geninstallere?
05. november 2010 - 20:39 #11
Igen - OutlookExpress har ikke noget som helst med M$ Office at gøre ...

For det er vel OutlookExpress der er tale om ???
05. november 2010 - 20:39 #12
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 21:45 #13
Det er Outlook Express 6. De foreslåede ting hjalp ikke. Der sker ikke noget ved et klik på X. Ved dobbeltklik efter en lille pause, så kommer meddelelsen "Dette program svarer ikke.klik på anuler for at vende tilbage til Windows for at kontrollere programmets status. Hvis du vælger at afslutte dette program med det samme mister du alle data der ikke er gemt. Klik på afslut for at afslutte programmet nu" Derfra kan det lukkes.
05. november 2010 - 22:14 #14
Har du 100% gennemført WindowsUpdate ?
Avatar billede eaaj Novice
05. november 2010 - 22:37 #15
Ja, den skriver at der er 0 opdateringer
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. november 2010 - 00:32 #16
Du må kunne se en fejlmeddelelse i din logfil.
Når OE ikke lukker på første klik, og derefter ikke svarer, så er det sansynligvis fordi, at OE hænger på et eller andet efter første klik.
Hvor længe har OE fået lov til at forsøge at lukke ned af sig selv?
Den bør enten lukke, eller komme med en fejlmeddelelse.
Du kan hente et reparationsværktøj til OE her:
http://advanced-outlook-express-repair.dk.malavida.com/d1027-download-gratis-windows
Sikkerhedsopdatering til OE:
http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?FamilyId=D5900DF1-10AB-4850-9064-3070CE1F948A&displaylang=da
/ptj_11
Avatar billede eaaj Novice
06. november 2010 - 08:15 #17
"Dette program svarer ikke.klik på anuler for at vende tilbage til Windows for at kontrollere programmets status. Hvis du vælger at afslutte dette program med det samme mister du alle data der ikke er gemt. Klik på afslut for at afslutte programmet nu"
Det er den meddelelse der kommer.

Rep. programmet kan jeg ikke få til at virke

Når jeg vil sikkerheds opdatere skriver den, at den version som skal opdateres skal være installeret på pc??

Det er Outlook Express 6 jeg har på pc.

Når jeg vil lukke på X sker der ikke noget. Gør jeg det efter 1 min. kommer fejlmeddelelsen.
06. november 2010 - 08:24 #18
Tanke: ... check om der er 'et eller andet' i UDBAKKEN som 'hænger' ?
Avatar billede eaaj Novice
06. november 2010 - 08:31 #19
Udbakke, sendt, kladder og slettet post er tom.
Avatar billede eaaj Novice
06. november 2010 - 08:57 #20
Jeg har lige fundet ud af , at hvis jeg venter ca. 1 minut, fra jeg har klikket på X, så lukker den programmet.
06. november 2010 - 13:29 #21
... Hmmm... er den sat til at automatisk "udveksle" med Posthuset, når programmet lukkes ? Sådan kan man i den store M$ Outlook ...
Avatar billede eaaj Novice
06. november 2010 - 15:16 #22
Det er et problem som bare er kommet. Der er ikke ændret noget på pc.
06. november 2010 - 16:09 #23
... prøv UDEN INTERNET FORBINDELSE ? STIKKET UD!
Avatar billede eaaj Novice
06. november 2010 - 16:55 #24
Så er det prøvet. Så lukker den hver gang - omgående, som den skal.
Nu er stikket sat i igen. Så kan den ikke igen.
Avatar billede eaaj Novice
08. november 2010 - 07:17 #25
Jeg ved ikke hvad der er sket, men her, mandag morgen, så virker det perfekt igen.
Avatar billede eaaj Novice
11. november 2010 - 17:49 #26
Jeg ved ikke hvad der er sket, men den har repareret sig selv.