Avatar billede sc0091 Nybegynder
05. november 2010 - 14:24 Der er 1 løsning

OEM-licens.

Hej.

Jeg påtænker at købe WIN7 ultimate 64 bit i løbet af 1-2 måneder, men jeg ved også at jeg også vil købe et nyt bundkort, cpu og ram senere. Mit spørgmål er så kan jeg installere den 'gamle' WIN7 på det 'nye' bundkort, er det lovligt?
Min nuværende kan køre WIN7 men den er ikke optimal til det.

Jeg vil gerne høre jeres mening og evt. have et link til hvor jag kan læse om det.

På forhånd tak

Hilsen SC0091.
Avatar billede sc0091 Nybegynder
05. november 2010 - 14:34 #1
Jeg ved ikke hvorfor det er oprettet 2 gange så derfor lukker jeg det ene.