Avatar billede nhn Nybegynder
26. juli 2001 - 04:31 Der er 6 kommentarer

EMAIL UDEN POSTPROGRAM!!!

okey jeg mangler et asp/php eller helst java script til email uden postprogram......
Avatar billede nhn Nybegynder
26. juli 2001 - 04:32 #1
den eneste grund til der ikke er flere point er at jeg ikke har flere
Avatar billede nhn Nybegynder
26. juli 2001 - 04:32 #2
sorry men plz svar
Avatar billede hologram Nybegynder
26. juli 2001 - 04:41 #3
Prøv med http://phpclasses.upperdesign.com/browse.html/package/2 ...
Kan dog ikke garantere for noget, har ikke prøvet det selv :)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
26. juli 2001 - 04:56 #4
skal du bare have et script som sender en email??
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2001 - 05:40 #5
Du kunne jo begynde at laese paa SMTP protokollen *g* og lave din egen... meeeen, hvorfor uden postprogram... Har du ikke adgang til sendmail eller lign. paa din server ?
Avatar billede disky Nybegynder
26. juli 2001 - 09:18 #6
hvad mener du med post program ?`

Tænker du på mail program eller mail server ?

Og hvorfor spørger du om asp/php/javascript i en Java gruppe ?