Avatar billede scarface335 Nybegynder
04. november 2010 - 14:05 Der er 1 løsning

Outlook addin, søgning

Jeg har følgende kode:

private Outlook.MailItem mail;
private Outlook.Folder inbox;
private Outlook.Folder search;
private Outlook.Items items;

void inboxButton_Click(Office.CommandBarButton Ctrl, ref bool CancelDefault)
{
      inbox = (Outlook.Folder)aco1.Session.GetDefaultFolder(Outlook.OlDefaultFolders.olFolderInbox);
      items = inbox.Items;
      mail = items.Find("NOT [categories] = 'someCategory'");
      while(mail != null)
      {
          MessageBox.Show(mail.subject);
          mail = items.FindNext();
      }

Dette virker fint så længe alt hvad du har i din inbox er mails, men ligger der nu en kalendar invitation går den ned, Ved godt at jeg kan gå den vej at jeg bruger obeject først men det er af andre årsager ikke så godt, nå men mit sprøågsmål er, kan jeg tilføje noget til mit find statement der gør at jeg kun får mailitems med ?
Avatar billede scarface335 Nybegynder
24. november 2010 - 10:12 #1
Lukket Jeg bruger object først, da jeg ikke kunne finde ud af andet.

private Outlook.MailItem mail;
private Outlook.Folder inbox;
private Outlook.Folder search;
private Outlook.Items items;
private Object obj;

void inboxButton_Click(Office.CommandBarButton Ctrl, ref bool CancelDefault)
{
      inbox = (Outlook.Folder)aco1.Session.GetDefaultFolder(Outlook.OlDefaultFolders.olFolderInbox);
      items = inbox.Items;
      obj = items.Find("NOT [categories] = 'someCategory'");
      while(obj != null)
      {
          if(obj is Outlook.MailItem)
          {
              mail = (Outlook.MailItem)obj;
              MessageBox.Show(mail.subject);
          }
          obj = items.FindNext;

      }