Avatar billede dallan2007 Nybegynder
03. november 2010 - 11:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fra billede til film?

Hvilket program(er) er bedst/god/foretrukken til at omdanne f.eks. 300 jpg-billeder til en avi eller mpg film?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2010 - 12:23 #1
det svarer til de gamle tegnefilm - processen hedder stop/motion.
http://www.stopmotionworks.com/stopmosoftwr.htm
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. november 2010 - 12:30 #2
Du kan også lave det som en gif animation eller som en flash film uden at du skal ud i store applikationer. Prøv evt at søge på gif animations program eller find en flash clon (disse findes gratis)
Avatar billede finb Ekspert
03. november 2010 - 12:40 #3
aktiverer bare tråden...
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
03. november 2010 - 13:08 #4
claes57 - den side omhandler stop/motion med kamera osv. Ikke lige det jeg mener.

bufferzone - nej hverken flash eller som gif.

Det et program jeg skal bruge - som f.eks. Movie Maker - men jeg vil gerne have en anbefaling.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2010 - 13:28 #5
Prøv f.eks. at kigge på linket herunder. Windows Movie Maker kan også gøre det:

http://www.eksperten.dk/spm/921420

Du skriver, du gerne vil have et program anbefalet, men det er vanskeligt, så længe vi ikke f.eks. ved, hvor kræsen du er, hvor mange film du vil lave, hvor meget lyd du vil have med og hvordan.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2010 - 13:31 #6
Du kan også kigge på linket herunder, hvis det ikke behøver være gratis:

http://photo-slideshow-software-review.toptenreviews.com/
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
12. november 2010 - 12:23 #7
milter, smid et svar
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
29. november 2010 - 10:16 #8
Mitter jeg lukker, prik til mig hvis du ønsker point.

Og hvis andre skulle får samme behov, så kan programmet VideoMach fra http://gromada.com/main/products.php anbefales.
Avatar billede milter Ekspert
29. november 2010 - 10:53 #9
#8.

Ellers tak :-)