Avatar billede ptj_11 Forsker
02. november 2010 - 22:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Konvertering af billeder fra PC til MAC formay

Er der en, der kan anbefale et godt program, der kan konvertere billeder produceret og redigeret i PC-miljø, så disse kan tilgås i et MAC-miljø.
Ikke noget stort og forkromet, skal være let tilgængeligt for amatører, men behøver ikke at være gratis.
Det skal anvendes af glade amatører i en forening.
/ptj_11
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. november 2010 - 22:32 #1
MAC og PC anvender de samme formater. Hvilket format du anvender afhænger oftest af den applikation du skal bruge til at behandle billedet/ grafik filen med eller hvad billedet/grafik filen er for en type

F.eks. adobe photoshop serien (design suite) kan fås til både MAC og PC og selvom Microsofts produkter (f.eks. publisher og office pakken) ikke rigtigt køre på MAC (du kan få noet ms office til mac) så kan fil formaterne oftest bruges.

Du bliver nok nødt til at være lidt mere præcis omkring hvad for noget grafik vi taler om, bitmap eller vektor og hvilke applikationer du foretrækker
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. november 2010 - 01:28 #2
OK. Jeg vender tilbage, når jeg har fået lidt flere detaljer.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. november 2010 - 23:46 #3
Har lige fået en reminder på dette spørgsmål, men jeg mangler stadig flere detaljer.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. november 2010 - 22:08 #4
Har lige fået at vide, at bruger har fået løst sit problem.
Jeg ved desværre ikke hvordan. Det meldte historien ikke noget om.
Undskylder ulejligheden.
Smid et svar for ulejligheden Bufferzone
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. november 2010 - 22:09 #5
Det er jo som regel øjnene man først bliver blind på. Næst efter tarmen.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
24. november 2010 - 22:10 #6
Jeg ved ikke lige, hvad der er galt, men jeg får ikke lov til at acceptere dit svar.
/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. november 2010 - 22:44 #7
Så lykkedes det.
Tak for interessen.
/ptj_11