Avatar billede Andreashej Nybegynder
31. oktober 2010 - 18:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafik til forum - hjælp søges

Hej.

Er der nogen her på FS som har forstand på at lave grafik vil jeg blive rigtig glad hvis der er en som har lyst til at lave noget grafik til et forum jeg er admin på.
Der skal laves ikoner til en menu, samt ikoner til at indikere noget som læst eller eller låst eller whatever det nu er
Forummet er på denne side: http://www.thediplomatics.danskforum.net.

Hvis nogen vil tage sig tid til det vil jeg blive rigtigt glad.

Hvis du har lyst, så skriv og du vil få mere konkrete oplysninger om hvilke ikoner der skal laves

Andreashej
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 19:00 #1
Det skulle man da nok kunne assistere lidt med.
Jeg har svært ved at se forummets mål eller hvad man skal kalde det, hvem er I eller hvad er I ud over det der lige står på siden, i hvilken sammenhæng er dette forum?

Det er mere så man kan lave noget der stilmæssigt passer.
Du kan skrive her eller til osj@device.dk
Avatar billede Andreashej Nybegynder
31. oktober 2010 - 19:24 #2
Forummet er et forum for alle som er medlem i en alliance kaldet The Diplomatics, og deres Wing, i spillet Ikariam.

Det lyder rigtigt godt hvis du kan hjælpe :)

Du skal lige være opmærksom på at den sorte stribe hvor menulinjen er på ikke kan fjernes.

Andreashej
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 21:03 #3
Vi ser på sagen, kan du skrive i en mail hvad det er for et forum osv.
Jeg så den først i Firefox på mac og det er ikke et kønt syn må jeg sige. I IE på windows virker den fint.
Men det ville måske være en idé at få fixet det så den virker på FF, Safari & Chrime hvis det var muligt.
Avatar billede Andreashej Nybegynder
31. oktober 2010 - 21:14 #4
Har skrevet en mail nu.

Smider du lige et svar så jeg kan give point?? :)
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 21:22 #5
Jep det får du her