Avatar billede Halasius Nybegynder
31. oktober 2010 - 17:50 Der er 6 kommentarer

Diverse.

Hey, købte et nyt ATI HD Radeon 4890 grafik kort med:
1GB DDR5, HDMI Output og Crosfire X, fordi mit gamle grafik kort var brændt ned. Altså, før mit nye grafik kort gjorde min computer tit det at den gik i sort
kom tilbage efter 3 sekunder med beskeden:
"Skærmdriveren stoppede med at fungere men er nu blevet genoprettet"
Et par måneder efter den begyndte på det, brændte mit grafik kort sammen (Fordi jeg aldrig fik støvsuget min computer, hvilket jeg selvfølgelig vil gøre fremover).
Det gør den stadig, så det var ikke grafik kortets skyld.
Men, nu gør den også noget andet, eller, den har gjort det to gange, engang imellem når jeg er på youtube, går skærmen i blå, med en masse tekst, hvor der står hvad der er i vejen og hvad jeg kan gøre ved det.
Jeg når bare aldrig at få læst ret meget.

Hvis nogen ved hvad der er i vejen der, så vil jeg blive meget glad for nogle svar (Hvilket i også burde gøre, ellers kan jeg ikke giver jer points.)
31. oktober 2010 - 17:56 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Halasius Nybegynder
31. oktober 2010 - 19:10 #2
Ahh, sorry... Windows 7 ultimate home edition.
Avatar billede Halasius Nybegynder
31. oktober 2010 - 19:31 #3
EDIT: Næsten alle de youtube filer jeg klikker ind på har en grøn skærm istedet for en video.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 20:42 #4
En begynder at blive træt af karise_larry standard kommentar :-(
31. oktober 2010 - 21:04 #5
#4 - du anser det altså ikke for et relevant spørgsmål/kommentar ?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2010 - 21:20 #6
Næ... egentlig ikke