Avatar billede theman1234 Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:07 Der er 2 kommentarer

amdkmdap holdte op med at fungere og blev genoprettet hjælp!!.

Hej.

For omkring 6 måneder siden købte jeg et nyt grafikkort til min computer. Et xfx radeon hd 5670. Siden jeg har haft var det typisk altid i battlefield bad company 2 jeg fik meddelsen "skærmdriveren stoppede med at fungere og blev genoprettet. Lidt sener opdaterede jeg driver og nu var det amdkmdap der holdte op med at fungere. Hvad kan jeg gøre for at fixe det.

system:
acer aspire m5641
windows vista x64
4 gb ram
Intel Core 2 Duo E7400  @ 2.80GHz
og så det grafikkort.
før havde jeg et nvidia geforce gt 130
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. oktober 2010 - 15:13 #1
Lyder som en psu der kommer på overarbejde!
Avatar billede theman1234 Nybegynder
31. oktober 2010 - 15:17 #2
tror du. Det har jeg også tænkt over men hvad nu hvis jeg køber en og så det stadig ikke virker. ude i en computer butik sagde de det ikke skulle være noget problem da grafikkortet bruger 75 watt fra pci slottet