Avatar billede cykel Praktikant
25. juli 2001 - 23:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

pc-plus

er der nogen der har dette dos-program til salg
Avatar billede dma Nybegynder
26. juli 2001 - 09:08 #1
1. Programmet sælges ikke mere, da det ikke er år 2000 parat og ikke tilrettes mere!

2. Hvis du køber det \"brugt\" er det formelt set ikke lovligt, da licensen er knyttet til et bestemt firma, og det står svejset ind i programmet!
Avatar billede pdj Novice
29. juli 2001 - 02:38 #2
Øhh, prøv at kikke på www.pcplus.dk :-) (No kidding!)

Programmet sælges, og er år 2000 sikkert. (Frem til 2069)
Avatar billede perj Nybegynder
30. juli 2001 - 00:25 #3
dma >> Det må du lige kommentere. Hvor har du disse fejlagtige oplysninger fra?
Avatar billede hesko Nybegynder
09. august 2001 - 14:47 #4
Avatar billede pdj Novice
09. august 2001 - 14:55 #5
Nej hesko,

dma kan ikke finde sine oplysninger på www.pcplus.dk :-)

Sorry jeg bliver nød til at lave dette latterlige reply, men da jeg først skrev om siden var det ved en fejl som en kommentar, og ikke som svar. Nu har jeg så muligheden for at få de 30 point :-)
Avatar billede hesko Nybegynder
09. august 2001 - 15:01 #6
Det er bare iorden. Jeg så faktisk først dit svar efter at jeg havde sendt mit eget.
Avatar billede pdj Novice
13. august 2001 - 08:50 #7
Forklar venligst hvorfor vores svar er afvist?? Er dit spørgsmål ikke besvaret?
Avatar billede poul-rene Nybegynder
27. september 2001 - 23:04 #8
PCPLUS klarede også ÅR 2000. Det er ikke udgået, se på www.pcplus.dk og det er ulovligt at overdrage til andre ifølge licensen. Ejerforhold er registreret i programmet. Og kun ejer må anvende dette. Det må IKKE vidersælges.
Alt det står der i MIN BETALTE LICENS.
Avatar billede cykel Praktikant
15. september 2002 - 12:38 #9
ok det var det