Avatar billede gaarden Nybegynder
29. oktober 2010 - 23:54 Der er 1 kommentar

Er det muligt at erstatte FP ?

Hej,
Jeg har i længere tid brugt frontpage 2003, og lavet en masse sider og sådan.
men nu hvor jeg har fået ny bærbar med windows 7, vil jeg gerne starte på en frisk.

Er det muligt at finde et andet program lignende FP, hvor jeg kan overføre frontpage-filerne til det nye program og udgive det på min hjemmeside.. Så det er ligesom før ??

Altså, kan jeg på en måde bruge de frontpage filer som jeg allerede HAR lavet.. I et andet program, samt redigere og udgive.. uden nogle problemer.. ?
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2010 - 00:04 #1
Microsoft har deres Microsoft Expression Web og Adobe deres Dreamweaver (der er selvfølgelig mange flere, men det er vist de to store kommercielle løsninger), og begge skulle være i stand til at overtage din kode. Måske vil du føle dig mere hjemme i Expression Web hvis du har arbejdet lang tid i Frontpage.

De koster penge, om end der er lidt forskel på priserne ($149 for Microsofts løsning, $399 for Adobes), men heldigvis har begge demoer, som er lige til at teste :)
http://www.microsoft.com/expression/try-it/Default.aspx
http://www.adobe.com/go/trydreamweaver