Avatar billede Skaugir Nybegynder
28. oktober 2010 - 17:43 Der er 1 kommentar

Omdøbe rodmappe i DW CS4

Hej

Jeg har behov for at omdøbe min rodmappe til min hjemmeside. Men hvordan kan man gøre det, så alle stier i alle mine undersider også bliver opdateret? Normalt kan man jo i DW i Files Panel let omdøbe filer og undermapper og alle links og referencer dertil bliver opdateret. Men det ser ikke ud til, at jeg kan med selve rodmappen?

Er det slet ikke muligt? Eller må jeg gøre det manuelt og derefter opdatere alle links og referencer manuelt?
Avatar billede dortek Nybegynder
28. oktober 2010 - 20:36 #1
Du skal vælge SITE > MANAGE SITE. Herfra kan du redigere i dit eksisterende sites siteroot - dvs. at du herigennem kan omdøbe din mappe. Alternativt kan du opette en ny mappe og flytte de gamle ting over i - og stadig via "Manage Site" kan du pege på den nye mappe. Håber du får det til at virke...