Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 12:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge på nettet med Chrome

Hej Allesammen.
Jeg har desværre fået en virus på min pc "thinkpoint" som jeg har fjernet med malmaware nu. Problemet er at jeg ikke kan logge på nettet med Chrome. Hvis jeg prøver med explore så går det fint, men da jeg er glad for chrome vil jeg fortsat kunne bruge den. Jeg har prøvet at fjerne alle cookies i chrome men det afhjælp intet. Jeg bruger Windows 7 64. Er der noget der kan hjælpe derude?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:04 #1
hvad siger chrome når du starter den?
Har du prøvet at afinstallere chrome og smide den på igen?
Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:34 #2
Browseren kommer frem andre gange gøre den ikke men kan se i joblisten at den kører. På selve skærmen viser den efter noget tid en lille skærm hvor den spørger om man vil vente eller lukke siden...........
Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:36 #3
Jeg mener man kan se i windows jobliste under prossesor at den er der......
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
28. oktober 2010 - 14:58 #4
men har du forsøgt at afinstallere programmet via Windows kontrolpanelet? og installere det igen?
Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 15:33 #5
ja , men den laver det samme. Blank browser og viser cirkel som om den åbner men der sker intet
Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 15:40 #6
Har kørt malmware og fik dene log:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Database version: 4974

Windows 6.1.7600
Internet Explorer 8.0.7600.16385

mbam-log-2010-10-28 (14-58-50).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Objekter skannet: 141470
Tid gået: 6 minut(ter), 28 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 1
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 8
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 1
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 1
Inficerede Filer: 8

Hukommelses Processorer Inficeret:
C:\Users\bella\AppData\Local\Temp\Fhs.exe (Rootkit.TDSS) -> Unloaded process successfully.

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\U36VRSFLG6 (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\NtWqIVLZEWZU (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\KOO9RV9K4Z (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\Software\ErrorRepairPro (Rogue.ErrorRepairProfessional) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\JRMX9X1GML (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\SMH2B46TDP (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\wnxmal (Rogue.SecuritySuite) -> Quarantined and deleted successfully.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XBV6RD5SZF (Trojan.FakeAlert) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\sta (Trojan.Agent.Gen) -> Quarantined and deleted successfully.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
C:\Windows\$NtUninstallMTF1011$ (Adware.Adrotator) -> Quarantined and deleted successfully.

Inficerede Filer:
C:\Users\bella\AppData\Local\Temp\Fhs.exe (Rootkit.TDSS) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\dlo5994.dll (Trojan.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Fjujea.exe (Rootkit.TDSS) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\$NtUninstallMTF1011$\zrpt.xml (Adware.Adrotator) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{BBAEAEAF-1275-40e2-BD6C-BC8F88BD114A}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\zrpt.xml (Malware.Trace) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\drivers\str.sys (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\Tasks\{22116563-108C-42c0-A7CE-60161B75E508}.job (Trojan.Downloader) -> Quarantined and deleted successfully.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
28. oktober 2010 - 15:52 #7
Hvis jeg var dig ville jeg poste dette i en anden del af forumet, hvor du kan tale om Malware. Men umiddelbart ser det ud som om de har et rootkit, og så vil jeg altid anbefale en reinstallering, da det er den eneste 100% sikre måde at komme af med et sådan.
Avatar billede bozzi Nybegynder
28. oktober 2010 - 16:08 #8
ok jeg takker for dine hurtige svar....
Hvordan var det nu jeg lukkede tråden og gav point?
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. oktober 2010 - 10:25 #9
lav et svar - og giv dig selv point.
Avatar billede bozzi Nybegynder
11. januar 2014 - 18:41 #10
tak tak