Avatar billede rzc Nybegynder
27. oktober 2010 - 20:50 Der er 2 kommentarer

shopsystem med mulighed for kunde angiver mål

Jeg har i flere år arbejdet med OsCommerce, og er glad for dette.

Jeg har dog nu med en anden shop, fået brug for mulighed for at sælge ting efter mål.
Fx. hvis jeg solgte et stykke træ, skulle kunden kunne indtaste at han ønsker træet skal være 500x600mm, og shoppen regner så en pris ud med det samme, hvor kunden kan putte det i sin kurv.

Jeg kan så definere hvad fx. 1x1mm koster.

Jeg kan simpelthen ikke finde en løsning til oscommerce, og har ikke evner til selv at lave det.

Er der nogen der har kendskab til en løsning, evt. en et andet shopsystem som kan dette?
Avatar billede fxj Juniormester
28. oktober 2010 - 20:31 #1
Du kunne bruge det her modul
http://addons.oscommerce.com/info/1936
Der lægges en værdi til prisen afhængig af kundens indtastning

Alternativt kan du bruge produktets attributter, så kunden vælger ud fra en dropbox. (se her http://www.openforum.dk/viewtopic.php?f=20&t=6102&hilit=l%C3%A6ngde+bredde)
Avatar billede rzc Nybegynder
28. oktober 2010 - 22:06 #2
Den kan bare ikke klare til det på 2 led (højde og bredde)

Produkt attributter kan ikke bruges, da kunden selv skal kunne skrive sine mål ind, og ikke vælge nogle forhåndsindtastede.