Avatar billede delwin Nybegynder
25. juli 2001 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uddannet programmør med erfaring inden for e-handel og CMS systemer

Hej

Grundet min tidligere arbejdsplads\' pludselige betalingsstandsning søger jeg nu nyt arbejde i Odense eller omegn.

Jeg har erfaring med udvikling af server-side internet applikationer, primært udviklet i PHP, men mange også i ASP/Perl/C++.

Jeg har arbejdet meget med e-handel og CMS systemer og design af databaser(MS SQL/mySQL/Access/lidt Oracle) til disse.
Jeg har derudover erfaring med projektledelse og kundehåndtering.

Jeg søger arbejde som udvikler, da designsiden af en udviklingsprocess ikke er min stærke side, og jeg egentlig mener at et projekt bliver bedre med input fra flere sider.

Jeg har arbejdet flere steder gennem de sidste 3-4 år. Jeg startede med et lille smut ind forbi det tidligere MouseHouse, hvor jeg fik mere føling for branchen. Så til Kerteminde, Fyn hos Uniweb hvor jeg begyndte at arbejde med e-handel og til sidst nu hos Second Sight i Odense.
Jeg kan sætte jer i kontakt med min tidligere chef fra Second Sight, hvis i vil vide noget mere om hvordan jeg arbejder.

Af min kommende arbejdsplads forventer jeg ikke meget andet et et sundt og uformelt firma, der er så økonomisk stabilt som muligt.

Med hensyn til løn forventer jeg en startløn på omkring 22-23000kr. med en kvartalsmæssig samtale om arbejdsforhold og eventuel lønstigning.

Af personlige forhold kan jeg fortælle at jeg er i fast forhold og bor sammen med min kæreste gennem 2 år. Videre information om mig selv vil jeg meget gerne fortælle om i en eventuel telefonsamtale eller til en regulær samtale.

Referencer o.lign. vil også blive vist frem i en senere samtale.

Jeg håber at høre fra jer, jeg kan kontaktes på webmaster@integer.dk
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2001 - 05:36 #1
kvartalsmaessig samtale og eventuel loenstigning *wow* - finder du saadan et sted, send mig gerne en pointer *g* det ville vaere vaerd at returnere til DK for *g*

/ LJ
Avatar billede delwin Nybegynder
26. juli 2001 - 12:35 #2
det ved jeg ikke.. altså en kvartalsmæssig samtale om arbejdsforhold er vel meget normalt.. og en eventuel lønstigning en gang eller to om året har jeg også haft de andre steder jeg har arbejdet.. ikke en fordobling af lønnen, men noget i stil med 1000kr ekstra om måneden..
Avatar billede limemedia Nybegynder
26. juli 2001 - 14:07 #3
nu har jeg heller ikke vaeret heldig med arbejdsgivere ...
Avatar billede delwin Nybegynder
23. august 2001 - 23:05 #4
Hmm.. nåå.. det var så det.. men det var da hyggeligt at snakke med dig, ljweb :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. august 2001 - 05:38 #5
delwin >> jeg har selv været igennem møllen herinde, det er ikke de store arbejdsgivere der er her... Vi må bruge andre kanaler *g*