Avatar billede jisch Mester
27. oktober 2010 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ReadyNas Duo

Hej,
Jeg har købt en ReadyNas Duo netværksHD til min Windows 7 (32bit Home Premium). Jeg kan fint sætte den op med min DHCP Router (dedikeret med NAS mac adresse 192.168.1.2) og kan se de indbyggede Shares.
Problemet er at når jeg opretter en ny simpel share (Public Access) og prøver at browse får jeg fejlmeddelelsen \\192.168.1.2 ikke er tilgængelig.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
27. oktober 2010 - 21:01 #1
Hej Jisch,

Jeg kan ikke helt huske hvad resultatet blev med mit problem dengang.. men har en fornemmelse om at det er noget med (administrator) rettigheder.  jeg er dog ikke helt sikker men skal nok lige prøve at finde ud af hvad jeg gjorde, jeg har dog kun en xp pro maskine nu og ingen vista.. :-)

mvh
Rasmus
Avatar billede jisch Mester
27. oktober 2010 - 22:04 #2
Hej Rasmus,

Ja tak, det må du meget gerne.

Mvh
Jisch
Avatar billede jisch Mester
26. november 2010 - 11:15 #3
Ingen svar modtaget :-(. Spørgsmålet trukket tilbage.
Avatar billede rasmusdk Nybegynder
26. november 2010 - 19:53 #4
Jeg kan desværre ikke selv finde en løsning på problemet, jeg har endda prøvet med en Vista maskine..

Har du prøvet at kigge på deres egen forum ??

mvh
Rasmus Jensen
Avatar billede jisch Mester
28. november 2010 - 12:33 #5
>Rasmus. Tak for din tilbagemelding. Ja, jeg har prøvet deres eget forum, men har ikke kunnet finde svar der. Sålænge jeg "nøjes" med de prædefinerede mapper f.eks. "media" fungerer det. Jeg kan blot ikke selv oprette nye delte mapper. Så jeg leder stadig efter en løsning.

mvh
Johnny