Avatar billede pumb Nybegynder
26. oktober 2010 - 12:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Få videocamera til at være Webcam

Jeg har investeret i et Canon LEGRIA HF S20 - HD videocam. Og nu skal jeg til at bruge det som Webcam, da jeg vil streame via eks. ustream.tv

MEN MEN MEN, hvordan får jeg liv i kameraet?

Jeg har tilsluttet det via USB - men det giver ikke andre muligeheder end at se på Harddisken som videocam har.

er der nogen der kan hjælpe.....
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. oktober 2010 - 13:30 #1
her kan du se at den har ikke det funktion:
http://www.pixmania.com/dk/dk/4682722/art/canon/hd-videokamera-legria-hf.html#tech-specs

Webcam-funktion/ filmsekvenser    Nej
Avatar billede pumb Nybegynder
26. oktober 2010 - 16:05 #2
Kan godt se at PIXMANIA skriver nej til Webcam - men jeg har fundet andre sider der skriver den kan.

Har talt med Canon, som siger at der skal bruges et 3.parts software for at det skal kunne lykkedes.

hvem kan hjælpe her....