Avatar billede Lindharth Nybegynder
26. oktober 2010 - 11:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Danske tegn på HTC Smart

Hejsa
Jeg har erhvervet mig en HTC Smart og leder nu undrende over Æ, Ø og Å. Kan nogen fortælle mig om der kan hentes en apps eller en opdatering til Smart'en som kan give mig de danske tegn tilbage på min mob.

Taaaaak!
Avatar billede killer_bee Nybegynder
26. oktober 2010 - 13:26 #1
de danske tegn er der, hvis du vælger sprog som dansk så hvis du tryker og holde f.eks. på "a" så kommer en lille meny over alle de specielle karakter - også "æ". så kan du vælge den der.
Men ellers hvis du bruger dansk T9 orbog funktionen og taste ord med "æ" så finder den selv ud af det ... for det meste.
Har selv Desire og det fungerer fint...
Avatar billede Lindharth Nybegynder
28. oktober 2010 - 09:37 #2
Tja, nu du siger det. Det kan jeg godt se nu.
Tak for øjenåbneren, jeg var åbenbart lidt for tidligt ude :))

Giv lige et svar. Så får du pointene :))
Avatar billede killer_bee Nybegynder
28. oktober 2010 - 11:16 #3
det kender jeg godt, man ser ting selv først når andre også kigger på det :D