Avatar billede Jackount Nybegynder
25. oktober 2010 - 23:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis, enkel PHP-editor med faner og forskellige farve-highlights

For det første... Hvorfor er der ikk en PHP-kategori?
Anyway, nogle programmer i kan anbefale udfra min overskrifts krav?
Den skal også gerne kunne highlighte Javascript, HTML, CSS, og gerne andet
På forhånd tak ;)
Avatar billede anderskm Nybegynder
26. oktober 2010 - 00:12 #1
Der er skam en PHP-kategori:
Spørgsmål og Svar >> Programmering >> Script >> PHP

Umildbart tror jeg at notepad++ kan leve op til dine krav. Det er en open source editor. Du kan finde den på http://notepad-plus-plus.org/

Mvh Anders
Avatar billede majbom Novice
26. oktober 2010 - 09:06 #2
SØG?

http://www.eksperten.dk/spm/921733

det er ikke andet end et par dage siden der blev spurgt sidst - i PHP-kategorien...
Avatar billede Jackount Nybegynder
26. oktober 2010 - 15:06 #3
#1 Jeg bruger faktisk Notepad++ i forvejen, og er meget glad for det, dog savner jeg tabs/faner!

Sry, jeg vidste ikke jeg skulle gå ind i script først...

Tror jeg prøver UltraEdit som nævnt i #2's link
Avatar billede Jackount Nybegynder
09. november 2010 - 21:22 #4
Jeg endte med at downloade UltraEdit, som jeg nu er RIGTIG glad for!!