Avatar billede max33 Nybegynder
25. oktober 2010 - 10:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse af foto

Hej

Da jeg havde en ustabil hd ville jeg lave en backup af denne over på en anden disk.

Men da den var ca. 80% færdig gik min hd ned, og er død.

Jeg har så med Recuva prøvet at genskabe billederne på min eksterne hd udfra de 80% data som blev lagt over.

Jeg kan også genskabe det meste men der er bare ikke ret mange af billederne der virker. nogen der kender til et program som eventuelt kan reparer billederne? (hvis de kan repareres)
Avatar billede walid Nybegynder
25. oktober 2010 - 11:53 #1
Er ikke helt sikker på om det kan virke, men du kan prøve systemgendannelse, det virker for det meste. Men du skal regne med at alt det du har lavet efter backuppen bliver slettet.
25. oktober 2010 - 16:31 #2
Systemgendannelse vil tihvertifald ikke virke i det beskrevne ...

---

PS: Husk dine http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/max33 tidligere spørgsmål ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. oktober 2010 - 21:29 #3
Hvilken endelse har de reddede billeder? Muligvis er du nødt til manuelt at give dem den rigtige endelse, fx. .jpg.
Avatar billede max33 Nybegynder
26. oktober 2010 - 08:00 #4
#2 enig

#3 filerne hedder faktisk det rigtige, og har den rigtige filtype endelse, nemlig jpg
Avatar billede max33 Nybegynder
26. oktober 2010 - 08:00 #5
Størrelsen af filerne ser også rigtig ud, derfor jeg håber at det er noget der kan fikses.
Avatar billede max33 Nybegynder
01. november 2010 - 09:03 #6
lukker