Avatar billede nugga Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

diablo 3 krav

Nogle der kender kravene for Diablo 3, jeg ved godt Blizzard ikke er kommet med nogle helt officielle endnu, men derfor plejer der er være nogle gode bud.

Jeg tænker enig mest om det bliver et spil for gamer computere, eller om det også er tiltænkt de mere svage enheder som små bærbare?
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:39 #1
Hej Nugga.
System kravene for dibalo 3 er:

■Windows XP 32bit (SP3), Windows XP 64bit (SP2), Windows Vista 32bit (SP1), Windows Vista 64bit (SP1) Windows 7

■Dual-core processor, such as the Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2

■2 GB RAM (2 GB for Vista users)

■3D graphics processor with Vertex and Pixel Shader capability with 256 MB NVIDIA® GeForce® 8600 or ATI Radeon™ 2600 or better

■DirectX-compati­ble sound card or motherboard sound capability

■Broadband Internet connection

■Multi-button mouse with scroll wheel recommended
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:40 #2
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:47 #3
se bort fra min sidste side, det er denne her du skal gå ind på:

http://www.dailyrush.dk/rpg/boards/2240/topics/90502/
Avatar billede nugga Nybegynder
24. oktober 2010 - 19:15 #4
Mange tak du.
Jeg mener også det kommer til Mac, er det ikke rigtigt?
Avatar billede walid Nybegynder
25. oktober 2010 - 14:08 #5
Det bliver desværre ikke oplyst, eller jeg kan ikke finde det :(